Hicaz Makamı Şarkılar


Hicaz Saz Eserleri

Hicaz Hümayun Saz Semaisi (Ross Daly)
Hicaz Hümayun Saz Semaisi (Veli Dede)
Hicaz Mandıra
Hicaz Oyun Havası (Haydar Tatlıyay)
Hicaz Oyun Havası (Şükrü Tunar)
Hicaz Peşrev (Refik Fersan)
Hicaz Peşrev (Neyzen Salim Bey)
Hicaz Saz Semaisi (Gazi Giray Han)
Hicaz Saz Semaisi (Refik Talat Alpman)
Hicaz Sirto (Sultan Abdülaziz)

Hicaz Şarkılar

Hicaz Fasıl
Acaba şen misin kederin var mı
Açık bırak pencereni, örtme perdeyi bu gece
Açıl açıl gel efendim cihân bahâr olsun
Açmazsan eğer kalbime sen yâre-i hicran
Ada sahillerinde bekliyorum (Hicaz İstanbul Türküsü)
Affeyle suçum ey gül-i ter başıma kakma
Ağlamışım gülmüşüm kırılıp dökülmüşüm
Ağlar gezerim sahili sanki benimlesin
Ağyâr ile sen geşt-ü güzâr eyle çemende
Ah nice bir uyursun uyanmaz mısın - Hicaz İlahi
Ah nideyim sahn-ı çemen seyrini cânânım yok
Ah yakıyor bağrımdaki ateş
Akşam erdi yine sular karardı
Aldattın beni seviyorum diye kalbimi yaktın
Al goncayı deremedim
Anladım ki daha dolmamış çilem
Anladım sevmeyeceksin beni sen nazlı çiçek
Anlatılmaz bin dert ile geçiyor çileli ömrüm
Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde
Artık bu solan bahçede bülbüllere yer yok
Aşıkım dağlara kurulu tahtım
Âşıklarının hâline ey mâh acımazsın
Aşık oldum yavrucağım yüzüne
Aşkımız ne güzeldi bittiğinde anladım
Aşkı seninle tattı, hicrânla yandı gönül
Ateş-i sûzân-ı firkat yaktı cism ü cânımı
Aynı çatı altında aşkımız bir yalanmış
Ayrılık ateşten bir ok
Ayrılık da zor değil, eğer hasret olmasa
Bağlanıp zülfü hezârân tâbına
Baharın zamanı geldi a canım
Bak ne hâle koydu bu baht-ı siyâh
Baktıkça hüsn-ü ânına hayrân olur âşıkların
Ben bir garip kuşum, yurdum yuvam yok
Bende hicrân yarasından da derin bir yara var
Ben gamlı hazan sense bahar dinle de vazgeç
Beni canımdan ayırdı gönlümü yıkdı temelden
Beni kahreder bu kaçışların
Benim yarim gelişinden bellidir (Hicaz Türkü)
Beni sev rûhumu sar kalbime yaslan beni sev
Bırakıp gittiğin akşam beni ey şûh-i şenim
Bilmem niye bir bûseni sen çok görüyorsun
Bilsem dönüp geleceksin göz yaşımı yol eylerim
Bir ateşim yanarım külüm yok dumanım yok
Bir bahar akşamı rastladım size
Bir bakıp gözlerime her şeyi anlarsın ya
Bir bir geçiyor sevgililer gözü yaşlı
Bir çapkına yangınım (sarhoşum sarhoş) (Hicaz Tango)
Bir dem bulsam da safâ bin cefâ bekler beni
Bir dünya yarattım yalnız ikimiz için
Bir gün karşılaşırsak ayrıldığımız yerde
Bir kere sevdim diye bin pişmân etme beni
Bir nigâh et ne olur halime ey gonce dehen
Bir rüzgar esti felek mecâlim kesti felek
Bir seni bir gülü öptüm gizlice
Boğaziçi şen gönüller yatağı
Boş kalan kalbimi doldurmada derdim kederim
Bu ne acı bu ne keder sus kalbim sus artık yeter
Bu yara başka yara
Bu yerler ne füsûnkardı
Buyruğun tut Rahmân'ın - Hicaz İlahi
Bülbül güle konar öter
Bülbül ne gezersin Çukurova'da (Hicaz Türkü - Uzun Hava)
Bülbülün çilesi yanmakmış güle
Camlarda nakışlar belirirken yine yer yer
Çaresizim çaresiz
Çatılmış kaşlarınla kime düşman gibisin
Çeşm-i mahmûrun sebeptir nâle vü feryâdıma
Çıksam şu dağların yücelerine
Ciğerde nâr-ı hasret açtı dağlar
Çok geceler bekledim belki gelirsin diye
Çok yaşa sen Ayşe
Değdi saçlarıma bahâr gülleri
Değdi saçlarıma bahar küleği - Azeri
Deli gönül gezer gezer gelirsin
Demedim hicrânımı ellere yarar diye
Derdimi arz etmeğe ol şûha bir dem bulmadım
Derdimi ummana döktüm âsumâna inledim
Dil şâd olacak diye kaç yıl avuttu felek
Dün gece ye's ile kendimden geçtim (Hicaz Divân)
Ebrûlerinin zahmı nihandır ciğerimde
Eğilmez başın gibi gökler bulutlu efem
Elâ gözlerine kurban olduğum
El çek tabib el çek yaram üstünden
Elmalıya Vurgunum Aman
Enginde yavaş yavaş
Entarisi ala benziyor
Erkilet güzeli bağlar bozuyor (Hicaz Türkü)
Ey büt-i nev edâ olmuşum müptelâ
Ey çerh-i sitemger dil-i nalana dokunma
Ey dil ne bitmez bu ah-ü vahın
Ey mehlikâ ey gül-beden
Firkatin aldı bütün nevşe-i tâbım bu gece
Geceler yârim oldu aman aman garibem
Geçmiş güzel günleri rûhumla anıyorum
Gel bu yaz Fenerbahçe'de bir kaç gün kal
Gelin gidelim Allah yoluna (Hicaz İlahi)
Gel nazlı güzel gel bana can ver gülüşünle
Gel sevgilim son ümit yalnız sendedir artık
Gemilerde tâlim var (Hicaz İstanbul Türküsü)
Gidem dedim aman yârenlerim darıldı (Hicaz Rumeli Türküsü)
Gitmek mi zor kalmak mı zor
Gitti gelmez bahar yeli şarkılar yarıda kaldı
Gittin de bıraktın beni aylarca kederde
Gölgesinde mevsimler boyu oturduğumuz
Gönlüm yaralı bilmiyorum yar bana n'oldu
Gönlümün içindedir gözden ırak sevgilim
Gönlümün şarkısını gözlerinde okurum
Gönül penceresinden ansızın bakıp geçtin
Gönül yarasından acı duyanlar
Görmedim ömrümün âsûde geçen bir demini
Gözlerimden yüzün kulaklarımdan sesin silinmedi senelerdir
Gözlerinle konuşsan benimle
Gözyaşımda saklısın, ağlayamam ben
Gül açarken bahçemde hep hayâlin gülümser uzaktan bana
Gülmedi şu bahtım gülmedi gitti
Gülşen-i hüsnüne kimler varıyor
Gülünce gözlerinin içi gülüyor
Gülüyorsun güzelim gül güle gülmek yaraşır
Gün be gün yaşanan o hatırayı unutup bir yana atmak olmaz ki
Haber gelmez gönül virane kaldı
Haberler yollasam seni çağırsam
Hal-i nez'imde acırsın sevdiğim dinle beni
Hançer-i aşkınla ey yâr gönlüm üzre vurma hiç
Hangi derde müptelasın nedir feryadın gönül
Hasretim sana sanki bin yıl uzakta gibi
Hasta kalbimde açılmış kanayan bir yarasın
Hastayım yalnızım seni yanımda
Hazân ile geçti gülşen-i bûstan
Her akşam muhakkak tesadüfümüz
Her zahm-ı ciğer-sûze devâ-kâr aranılmaz
Hicranla geçen günleri hasretle anarken
Hicran-ü elem açti yine sinede yâre
Hüsnüne güvenme, ey ruy-i mâhım
Işıl ışıl gözlerle pırıl pırıl sözlerle
İçimdeki özlemi uyutamıyorum yâr
İlk aşkı unutmak çok kolay deme
İndim yârin bahçesine gülden geçilmez
İstanbul'da Boğaziçinde Bir Garip Orhan Veli
Kader kime şikayet edeyim seni bilemem
Kalbimde gizli bir sevgi mi arar
Kalb kalbe karşı derler onun için sormadım
Kalmadı bende ne arzu ne gönül
Kapıldım gidiyorum bahtımın rüzgarına
Karakolda ayna var (Fosforlu Cevriye)
Kara sevdâ gibi ruhumda duran gözlerini
Kayboldum kaybolan yıllar içinde
Kederden mi neden bilmem sararmış reng-i ruhsârın
Kendine niçin emsâl ararsın
Kırık kalbimi incitme, çünki kalbim yâreli
Kırmızı gülün alı var (Hicaz Rumeli Türküsü)
Kış geldi firâk açmadadır sîneme yâre
Kim görmüştür güzellerin vefâsın ( Hicaz Türkü )
Kim görse seni aşkına hasr-ı emel eyler
Kimseyi böyle perîşân etme Allâh'ım yeter
Körfez'deki üç beş güzel söylesinler şarkı gazel (Hicaz Köçekçe)
Kudretin kâfi değildir sûz-i âh ü zârıma
Leblerinde kıvrılan bir goncanın al rengi var
Leylâ gibi hıçkırsa ve Mecnûn gibi yansa
Madem ki gidiyorsun bırakıp burda beni
Mah yüzüne âşıkanım
Mahmur bakışlı dilberim (Karabiberim)
Martılar ah eder, çırparlar kanat
Mavinin en güzeli yayılmış gözlerine
Meşesiz dağlarda meleyen kuzu
Muhabbet bağına girdim bu gece
Müjgânlarının yâresi işler ciğerimden
Nasıl geçti habersiz o güzelim yıllarım
Ne boş yere yanmışım meğer ben aldanmışım
Ne gelen ne soran var, acı geçti günlerim
Ne günah etse açılmaz iki gönlün arası
Ne küstün bî-sebep öyle
Nevbahar-ı vuslatın bassın deyû ilk ayına
Neyleyim köşkü neyleyim sarayı
Niçin a sevdiğim niçin
Niçin bülbül figân eyler bahâr eyyâmıdır şimdi
Niçin şeb-tâ seher ben zâr-ü zârım
Ömrüm artar sana baktıkça perestişle benim
Öylesine yordu ki zaman her şey öyle yordu ki
Pek cefâ-cûsun sana yoktur bedel
Pencere açıldı Bilal Oğlan piştov patladı (Hicaz Rumeli Türküsü)
Pencereden kuş uçtu yandı yürek tutuştu (Hicaz Türkü)
Pınarın başında su verdin içtim (Ayşem)
Rûyâ gibi uçan yıllar biraz durun, durun biraz
Sana bir buse vermedim diye nasıl kızarsın, istemedin ki
Sana dün bir tepeden baktım aziz İstanbul
Sana olan duyguları bir bilebilsen (Ah le yâr yâr)
Sarı kurdelem sarı
Sayd eyledi bu gönlümü bir gözleri âhû
Sazlar çalınır çamlıcanın bahçelerinde
Seherde indim ben bağa güller sarılmış yaprağa (Hicaz Türkü)
Sen bu yerden gideli ey saçı zer
Senede bir gün
Sen hep beni mazideki halimle tanırsın
Sen saçlarıma koşan aklar gibisin
Seninle bir sonbahar mevsimiydi tanıştık
Seni öyle sevdim ki anlatamam söz ile
Seni sensiz yaşamak sanki yetmezmiş gibi
Seni sevda çiçeğim tac-ı serim
Seni seven olabilir sen onlara dönüp bakma
Sevdâ-yı ruhun aşk eline son seferimdir
Sevemez kimse seni benim sevdiğim kadar
Severim cân ü gönülden seni tersâ çiçeğim
Severim her güzeli senden eserdir diyerek
Sevgilim sensizliğimi yudum yudum içiyorum
Seviyorum desen de kanmam sözüne
Sevmiyorum seni artık gözlerimi geri ver
Sezdim dargın bakışını dalarken gözlerine
Sırma saçlı yârimin can bahşederken işvesi
Sîne-i sûzânıma âhım yeter
Sislendi hevâ, tarf-ı çemenzârı nem aldı
Siyah güller
Solsan da sararsan yine gül pembe dehensin
Söyleyemem derdimi kimseye, dermân olmasın diye
Şarkılar söyle o sahillerde
Şarkılardan fal tuttum ikimize kaç kere
Şu karşıki dağda bir yeşil çadır
Şu limandan (Yalta'dan) taş yükledim gemim dolmadı (Hicaz Türkü)
Şu yorgun gönlümü yormayın artık
Tadı yok sensiz geçen ne baharın ne yazın
Takvimlerden haberin yok mu geçiyor yıllar
Tasdi edeyim yâri biraz da sühânimle
Tel tel taradım zülfünü
Terket beni artık yetişir sende vefâ yok
Terkeyledi gerçi beni ol mâh-cemâlim
Ufuklara yaslanmış yorgun dağlar sırayla
Ülfet etsem yâr ile ağyare ne
Ümitsiz bir aşka düştüm, ağlarım ben hâlime
Vardar ovası (Hicaz Rumeli Türküsü)
Yâd eller aldı beni taşlara çaldı beni
Yakut, mine, zümrüt bana birdir kayalarla
Yalancı yârim
Yalan değil pek kolay olmayacak unutmak
Yalanmış bülbülün sevgisi güle
Yandı gönlüm, sevdi gönlüm
Yar saçların lüle lüle
Yaşamak yalan belki yalan delice sevmek
Yeşil gözlerinden muhabbet kaptım
Yeşil gözlerini ufkuma ger ki
Yıllarca yazık boş yere hülyâlara kandım
Yıllar ne çabuk geçti o günler arasından
Yine neş'e-i muhabbet
Yine tâb-ı nigâh-ı hayrete eşk-i kühûl çekdim
Yollarına gül döktüm gelir de geçer diye
Yorgun düştüm koklamaktan hayalini dün yine
Yüceldikçe yüceldi yüce dağlar
Yürü dilber yürü ömrümün varı (Hicaz Türkü)
Yüzüm gülse de kızlar içimde yara sızlar
Zannım bu ki cânâ beni kurbân edeceksin

Harici Linkler

Giriftzen Asım Bey'in Hicaz makamındaki bestelerinin makam açısından incelenmesi
Hicaz makamı seyri
SELAHATTİN PINAR BESTELERİNDE HİCAZ MAKAMININ İŞLENİŞİ VE ÇAĞDAŞI BESTEKARLARLA KARŞILAŞTIRILMASI (Makale)

64 yorum:

  1. Hicaz makamı makamların şahıdır bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyledir lakin hüzzam ile kürdiler -acemkürdi, muhayyerkürdi,kürdilihicazkar- daha bir başkadır.

      Sil
    2. İçine işler adamın 🙏

      Sil
  2. Sadece TSM eserleri değil,Pop ve Anadolu Pop türündeki eserlerin çoğu da Hicazdır.Bu nedenle bu eserler çok benimsenmiştir:Aldırma Gönül,Aman Kerem,Herşey Senin Uğruna,Merdo....

    YanıtlaSil
  3. HİCAZ HER ZAMAN HİCAZDIR.EN DUYGUSALI BENCE

    YanıtlaSil
  4. Hicaz makamının isminin Arabistandaki kutsal şehirler olan Mekke ve Medine şehirlerinin olduğu bölgeye verilen Hicaz isminden geldiği rivayet edilir. Bu bilgi doğru mudur acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam, bildigim kadari ile dogru olabilir. Bölge cografyasi Hejaz olark bilinen arbistan yarim adsinin batisina bakan bölumudur ve osmanlilarin bölgeden cekilmesinden sonra Hijaz Kralligi ilan edilmistir. Ayrica Medine Damaskus arsindaki gine osmanlilarin yaptigi demiryoluda hijaz trenyolu olarak adlandirilir ve Sam¨daki Hijaz tren istasyonu gine adini bu bölgeden almis olmalidir.

      Sil
  5. En baba hicaz şarkılar burda toplanmış. Helal olsun.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir kaynak, bayıldım

    YanıtlaSil
  7. Emeğiniz için teşekkürler. Çok yararlı ve kaliteli bir blogunuz var.

    YanıtlaSil
  8. güzelmiş...

    YanıtlaSil
  9. Emeği gecenlere teşekkürler...çok güzel hazırlanmış...

    YanıtlaSil
  10. Cidden çok kaliteli bir blog, öyle ki haftaya konservatuvar sınavım var ve parçalarımı bu siteden hazırlıyorum. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Tek kelimeyle müzik hazinesi.Emeği geçenlere çok çok teşekkürler ederim.
    LEVENT ATIL

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürler ellerinize sağlık notalar için. çok faydalandım,

    YanıtlaSil
  13. Emeğinize sağlık acaba popüler olan hicaz şarkı notaları da eklebilir misiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Populer Hicaz şarkılar derken hangi eserleri kasdettiğinizi isim olarak açıklar mısınız lütfen.

      Sil
  14. ne olursunuz bu bloğu kaybetmiyelim... :)

    YanıtlaSil
  15. neden hicaz makamı çok sevilir bilirmisiniz çünkü bebekken kulağımıza söylenen NİNNİ ler hicaz dır da ondan diye düşünüyorum ve bu siteye hizmeti geçmiş kim varsa hepsine sonsuz şükran ve minnetlerimi sunuyorum

    YanıtlaSil
  16. Bilmem neye bir buseni sen çok görüyorsun-Yesari Asım Arsoy ve
    Niçin şeb-ta seher ben zar u zarım-Şevki Bey
    Bu iki eseri de eklemenizi dilerim.İki büyük ustanın şahaserleri
    Çok istifade ettiğim bir siteniz var.Hazırlayanlar Türk Müziğine büyük hizmet etmişler.Sonsuz teşekkürler.Yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Ercan İnce

      Yukarıda yazdığınız eserler eklendi.
      Sitayişkâr yazınız için çok teşekkür ederim.
      Başka istekleriniz olursa lütfen ilgili bölüme çekinmeden yazınız, bloga günde 7000 - 8000 kişi giriyor, yaklaşık 1000 kişi ise sürekli ziyaretçi ama talep, yorum, facebook da ya da twitter da paylaşma veya vs gibi mevhumlar ne yazık ki çok fazla olmuyor.

      Sil
  17. THERE IS NOTING CAN BE BETTER THEN THIS EXCELLENT WORK
    THANKS FOR YOUR VALUABLE TIME

    YanıtlaSil
  18. Sayın gönüldaşların bütün yorumlarına katılıyor ve acizane olarak bir ilave de ben yapabilirsem, hicazın güzelliği hiç tartışılmaz. Her makamın kendine göre bir yeri vardır, nasıl her derde bir ilaç varsa. Yeri geldiğinde az kullanılsa bile acemaşiranın yerini hicaz makamı doldurabilir mi? Mağrur ve övgü gerektiren duyguları hicazla nasıl tarif edebiliriz, ferahfeza makamı varken? Diye düşünüyorum, eğer sürçü lisan etmediysek.

    YanıtlaSil
  19. Hasan Esen'in "Şu yorgun gönlümü yormayın artık" isimli eserine sitenizde yer verirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Bir de Rıfat Ayaydın'ın "yorgun düştüm kollamaktan hayalini dün yine" şarkısını da ekleyebilir misiniz? Şimdiden teşekkürler...

      Sil
  20. Fikret Rahmi GÜVENER11 Eylül 2017 22:58

    Bir Nihal ERKUTUN Bestesi Olan "Gül Açarken Bahçemde" Şarkısını Eklerseniz Çok Sevinirim.Emekleriniz İçin Binlerce Teşekkür...

    YanıtlaSil
  21. "Yorgun düştüm koklamaktan hayalini dün yine". Rıfat Ayaydın. Ekleyebilir misiniz lütfen.

    YanıtlaSil
  22. Fikret Rahmi GÜVENER14 Eylül 2017 23:00

    Bir Hicaz fantazi şarkı olan "Gurur İnan ki Gurur" (Ayşe TUNALI'dan dinledim Youtube'de) şarkısını ekleyebilir misiniz lütfen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Fikret Rahmi GÜVENER

      Gurur inan ki gurur adlı eserin notasını bulamadık, eğer sizde var ise sarkilarnotalar@yandex.com.tr adresine gönderebilir misiniz lütfen.

      Teşekkürler

      Sil
  23. Muhtesem bir site, emeginiz icin tesekkurler.

    YanıtlaSil
  24. Hicaz ile hicaz-hümayun ayrımını yaparsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zirgüle - Hümayun Ve uzzal Olarak ayırmak daha doğru olur

      Sil
  25. "Sezdim dargın bakışını, dalarken gözlerine." Bu güzel eseri de listeye dahil edebilir misiniz lütfen? Muhteşemsiniz. Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  26. Teşekkürler... Bir eseri daha bloga ilave edebilir miyiz lütfen? Talat Er'e ait "ölürüm de ben yine bakmam yüzüne". Şimdiden sonsuz teşekkürler.

    YanıtlaSil
  27. beni canımdan ayırdı gönlümü yıktın temelden bu eseride eklerseni sevinirim

    YanıtlaSil
  28. ''Şu karşı ki dağda bir yeşil çadır'' adlı Hicaz şarkıyı listeye ekleyebilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  29. yeşil gözlerinden muhabbet kaptım... notaları yazarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
  30. "Seni öyle sevdimki anlatamam söz ile". İrfan Özbakır'ın bu muhteşem eserini de bloga dahil edebilir miyiz lütfen? Şimdiden çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Metin ÖZTÜRKCAN

      Seni öyle sevdim ki anlatamam söz ile adlı hicaz eser bloga eklendi, ilginiz için teşekkür ederiz.

      Sil
    2. Çok teşekkürler. Harikasınız...

      Sil
  31. Dün akşam keşfettim, hâlâ sitedeyim.saygilarimla

    YanıtlaSil
  32. Evvela şunu söyleyim: Sayfanızdaki tüm makamlar çok güzel. Faydalandık. ALLAH razı olsun.
    Hicaz makamına "Bir Fırtına Tuttu Bizi" türküsünü de ekleye bilirsiniz.

    Azerbaycandan selam ve saygilarla: Sadık Ramizoglu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Sadik Ramizoğlu

      Bir fırtına tuttu bizi adlı türküyü buraya tıklayarak dinleyebilirsiniz.

      Selam ve saygı bizden.

      Sil
  33. Ne kadar az türkü hicaz makamında:((

    YanıtlaSil
  34. Değerli site sahibi; iki önemli eser ilâvesiyle katkıda bulunmak istiyorum: Mısırlı İbrahim Efendi'nin "Beni sev, ruhumu sar, kalbime yaslan beni sev" ve Hacı Arif Bey'in "Kudretin kâfi değildir, suz-i âh-u zârıma". Youtube'de var. Sevgi ve saygılarımla-Uğur GÖRGÜLÜ

    YanıtlaSil
  35. yollarına gül döktüm s kaynak listede yok maalesef

    YanıtlaSil
  36. "Demedim hicranımı ellere yarar diye". Şükrü TUNAR'ın bu güzel eserine blogumuzda yer verebilir miyiz? Peşinen teşekkürler...

    YanıtlaSil
  37. "Terket beni artık yetişir sende vefa yok" ve "Gönül yarasından acı duyanlar" eserlerinde videolar çalışmıyor. Gerekli düzeltmeyi yapmanız dileğiyle çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Metin ÖZTÜRKCAN

      Uyarınıziçinçok teşekkür ederiz, videolar düzeltildi.

      Sil
  38. Merhabalar, hicaz makamında "Elmalıya vurgunum aman" eserini de listenize ekleyebilirmisiniz, iyi çalışmalar...

    YanıtlaSil
  39. Dede Efendi'den "İndim Yarin Bahçesine Gülden Geçilmez" eserini de listeye ekleyebilir misiniz,iyi çalışmalar...

    YanıtlaSil
  40. KIRIK KALBİMİ İNCİTME
    Makam : Hicaz / curcuna
    Beste : Kadri Şençalar

    YanıtlaSil
  41. Meşesiz dağlarda meleyen kuzuyu göremedim lütfen ekleyin iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  42. Süleyman Yücel18 Mart 2022 21:34

    Çok güzel bir site emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum sağolun varolun

    YanıtlaSil
  43. Seni seven olabilir sen onlara dönüp bakma.

    YanıtlaSil
  44. Gözlerinle konuşsan benimle dudağını yormasan olmaz mı. Zekai Tunca bestesini de ekler misiniz. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  45. Aynı çatı altında aşkımız bir yalanmış adlı eserin notasını da girebilir misiniz lütfen. Teşekkürler. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  46. MÜKEMMEL OLMUŞ ÇOK TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  47. Merhaba, Yusuf Nalkesen e ait "Seninle bir sonbahar mevsimiydi tanıştık" adlı hicaz eseri de listenize ekleyebilirmisiniz, teşekkürler

    YanıtlaSil
  48. Merhaba,,,,
    Sarı kurdelem sarı (hicaz) eseri de portföyümüze katabilirsek sevinirim,,,Teşekkürler

    YanıtlaSil
  49. Al goncayı deremedim eklermisimiz

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.