Acem Makamı Şarkılar

Acem Makamı

Acem Saz Eserleri

Acem Peşrev (Nuri Halil Poyraz)
Acem Saz Semaisi (Nuri Halil Poyraz)

Acem Şarkılar

Bir şeh ki tâc-dârân olmakta hâk-i râhı
Bir yüzü meh eyledi bak şem'ine pervâne beni
Bu bir değil sekiz değil yüz değil
Bütî dârem ki gird-i gül zi sünbül sâyebân dared
Efendimsin cihanda îtibârım varsa sendendir
Etmezem ikrâr aşkı saklarım cânım gibi
Ey bülbül-i şûride gülistânıma girme
İki dilber söyleşirler
Ol kim misal-i hâle meh-i mihribânı var
O yâr bana gör ne eyler
Ruhlerin seyredelim berk-i gül-i ter yerine
Sabâ ki dest ura ol zülfe müşk-i nâb kokar
Şimdi gönül düştü bir nevres güle cânım
Yine aşkın sırrı düştü serime


Harici Linkler

Acem Makamı Seyri

5 yorum:

  1. Ellerinize sağlık bizi kökümüze bağladınız.saygılarımla

    YanıtlaSil
  2. Selamün aleyküm efendim. Elinize, dilinize ve güzel yüreginize saglik bizi ihya ettiniz cok tesekkür ederim. Ben burayi tesadüfen buldum Allah kismet ederse vaktim oldukca güzel yayininizi dinliyecegim. Yaradanima emenet olun ve lütfen kendinize iyi bakin efendim.

    YanıtlaSil
  3. Sitenizden baya istifade ettim. Emeği geçen herkese teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Zehretme hayatı bana cananım bu makam degilmi

    YanıtlaSil
  5. yeni gördüm bu siteyi kanun çalmaya başlamıştım öğrenirken kanunu nette dolaşırken dikkatimi çekti.çok zengin motifler ..hepsinin bir arada olması harika.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.