Nihavend Makamı Şarkılar


Nihavend Faslı

Nihavend Saz Eserleri

Mini Mini Bir Nihavend Peşrev (Hüseyin Sadettin Arel)
Nihavend Longa (Kemanî Kevser Hanım)
Nihavend Saz Semaisi (Mesud Cemil Bey)
Nihavend Saz Semaisi (Gönlümün Melâli) (Ömer Altuğ)
Nihavend Saz Semaisi (M. Reşat Aysu)
Nihavend Saz Semaisi (Vecdi Seyhun)
Nihavend Sirto (Hasan Özçivi)

Nihavend Şarkılar

Acıyaydı bana bir kerrecik ol gonca femim
Affetmem asla seni
Ağlamakla inlemekle ömrüm gelip geçiyor
Ah İstanbul İstanbul olalı
Ahımı hicranımı sakladım gizli tuttum
Ahter-i düşkün garib-i aşık-ı âvâreyim
Aman avcı vurma beni (Nihavend Türkü)
Anla artık, anla beni (Son Mektup)
Aşk bu değil yapma güzel
Aşka gönül vermem, aşka inanmam
Aşk böyledir, aşk böyledir âşıkı sevda söyletir
Aşkımın ilk baharı, ilk heyecanım benim
Aşk nedir nasıldır bilen var mı
Ayrıldı gönül şimdi yine bir tek eşinden
Ayrılmak ne kadar zor, unutulmak çok acı
Bahar bitti, güz bitti artık bülbül ötmüyor
Bahar geldi gül açıldı
Bahar gelmiş neyleyim neyleyim baharı yazı
Bahar meltemidir başımda esen
Baharda bu yıl bir melâl var hüzün gibi
Bakışların derin derin (Nihavend Tango)
Bakmıyor çeşm-i siyâh feryâde
Bekledim de gelmedin
Ben bûy-i vefâ bekler iken sûyi çemenden
Ben solmuş bir yaprak gülün dalında (Nihavend Tango)
Benim gönlüm sarhoştur yıldızların altında
Bir beyaz gül gibisin
Bir demet yasemen, aşkımın tek hâtırâsı
Bir dert gibi akşam suların koynuna indi
Bin gül çıkarırdım sana kalbimdeki külden
Bir ihtimâl daha var, o da ölmek mi dersin
Bir sevgi istiyorum
Biraz kül, biraz duman o benim işte (Avni Anıl)
Biraz kül biraz duman o benim işte (Münir Nurettin Selçuk)
Bir kere bakanlar unutur derdi günahı
Bir tatlı yalan olsa bile sevmeyi vâd et
Bir yaz günü tanışmıştık
Bugün yine gönlümün bahçesinde gezindim
Çamlıca yolunda âşığı kolunda
Çözülme zülfüne ey dil-rûbâ dil bağlayanlardan
Daldan dala uçarım (Çalıkuşu)
Denizde akşam
Diz çöksem önünde ah niyaz etsem
Doymadım sana ağlarım âh ederek yana yana
Dün gece saz meclisine neden geç geldin
Dün Göztepe'nin neşeli bir âlemi vardı
Ellerim böyle boş boş mu kalacaktı
Elvedâ bütün hâtıralar, elvedâ bütün gençliğim
Erişti nev-bahar eyyâmı, açıldı gül-i gülşen
Felek beni kul eyledi
Felekten saadet çalınmaz cicim
Fikrimden geceler yatabilmirem (Ayrılık - Nihavend Azeri Türkü)
Geçti hayal içinde bunca yıl bir gün gibi
Geçti ömrüm, yine hâlâ ben o bin derd ileyim
Gel gönlümü yerden yere vurma güzel ne olursun
Gel güzelim Çamlıcaya bu gece
Gizli aşk bu söyleyemem derdimi hiç kimseye
Gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar
Gönlümü başka emellerle avutsaydım
Göze mi geldim sen mi unuttun
Gözleri aşka gülen taze söğüt dalısın
Gözlerinin içine başka hayal girmesin
Gündüzüm seninle gecem seninle
Güzel bir göz beni attı bu derin sevdaya
Hani yosun rengi gözlerin olacaktı senin
Hatırla ma'ziyi mes'udu sen de ben gibi yan
Hatırla sevgilim o mesûd geceyi
Hatırlar mısın beni bir zamanlar
Hayal içinde akıp geçti ömrü derbederim
Hüsrânla gönül hep inler
İçimde nice uzun yılların özlemi var
İnan ki kimse bana senin gibi bakmadı
İnleyen nağmeler rûhumu sardı
Kaçsam bırakıp senden uzak yollara gitsem
Kaderimde hep güzeli aradım
Kalbe dolan o ilk bakış unutulmaz unutulmaz
Kalbimin sahibisin
Kanatları gümüş yavru bir kuş
Kandilli yüzerken uykularda
Kız sen İstanbul'un neresindensin (Nihavend Fantezi)
Kız sen geldin Çerkeş'ten
Kimseye etmem şikayet ağlarım ben halime
Kirpiklerinin gölgesi güllerle bezenmiş
Koklasam saçlarını bu gece tâ fecre kadar
Körfezdeki dalgın suya bir bak, göreceksin
Leylakları sümbülleri soldurdun gonca gülleri
Mehtâba bürünmüş gece
Menekşelendi sular, sular menekşelendi
Meni attın ay gız ay gız ataşa (Nihavend Azeri Türkü)
Mihrabım diyerek sana yüz vurdum
Mümkün mü unutmak güzelim neydi o akşam
Ne bildim kıymetin ne bildin kıymetim
Neden bilmem bu iptilâ
Ne dert kalır ne hüzün bir sudur akar zaman
Ne geçen günleri yâd et ne de âtilere kan
Özlediğim şarkısın kulaklarımda
Ruhsârına aybetme nigâh ettiğimi
Rûhuma gecenin mâtemi doldu
Sana nerden gönül verdim (Nihavend Tango)
Sarahaten acaba söylesem darılmaz mı? (Tereddüt)
Sen benim gönlümde açan son güldün
Sen göğsüme taktığım sevgili gülsün
Sensiz her gecenin sabahı olmayacak sanırım
Sevdikçe seni ömrüm artar ey yâr
Sevil neşelen sevme yanarsın
Sisli bir hayal gibi içimde hatıralar
Süzüp süzüp de ey melek o çeşm-i nim habını
Şarkılar seni söyler, dillerde nağme adın
Şu gönlümü yaralayan bu bahtımı karalayan (Sizden Biri)
Şu güzeller güzeli yâr gibi geldi bana
Tövbeler tövbesi
Unutturamaz seni hiçbir şey unutulsam da ben
Üsküdar’a gider iken aldı da bir yağmur (Kâtibim - Nihavend İstanbul Türküsü)
Vücûd ikliminin sultânı sensin
Yâ Rab kalbimin sâhibi nerde
Yâr senden kalınca ayrı
Yaz günleri en tatlı hayaller gibi geçti
Yıllardır bekliyorum bir gün dönersin diye
Yine bu yıl ada sensiz içime hiç sinmedi
Yine hazân mevsimi geldi
Yok başka yerin lûtfu ne yazdan ne de kıştan (Kalamış)
Yücelse arşına ruhum senin kemalindir
Zülfün görenlerin hep bahtı siyâh olurmuş

5 yorum:

  1. kardeşler ;elinize sağlık hakikaten güzel bir site olmuş.yeni müziğe başlayanlar için harika bir meşk sitesi.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Gercekten hazirlayanlarin ellerine saglik. Hem video ve sözler ile dogru notalar...TSM ne emegi gecenlere can-ı gönülden teşekkürlerimi borc bilirim...

    YanıtlaSil
  3. Harika sanat muzigi sevenler icin cok guzel bir site emeginize saglik

    YanıtlaSil
  4. eline yüreğinize sağlık gerçekten güzel sözler ve şarkıları

    YanıtlaSil
  5. Siteyi ziyaret edince ne diyeceğimi şaşırdım.Elinize sağlık.Demekki hala bu müziği unutmayanlarda yarmış.Yanlız lütfen biraz tanıtıcı reklam yapın.Saygılar.ARS

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz.