Segah Makamı Şarkılar


Segah Taksim

Segah Saz Eserleri

Segah Peşrev (Neyzen Yusuf Paşa)
Segah Saz Semaisi (Nâyi Osman Dede)
Segah Saz Semaisi (Ş. Ünal Ensari)

Segah Şarkılar

Açılır gonca gül yâr
Allı Yemeni (Segah Türkü)
Ayrılık yaman kelime
Ben bir küçük cezveyim
Benim sen nemsin ey dilber
Ben seni unutmak için sevmedim
Bensiz ey gül gülşen-i âlemde mey nûş eyleme
Bir emele bin âh çeksem
Bir rüzgârdır gelir geçer sanmıştım
Bülbül taşta ne gezer (Segah Türkü)
Dertliyim ruhuma hicranımı sardım da yine
Derman kar eylemez, ferman dinlemez
Dîl harâb-ı aşkınım sensin sebep berbâdıma
Dönülmez akşamın ufkundayız vakit çok geç
Düştü enginlere bir ince hüzün
Etti o güzel ahde vefâ müjdeler olsun
Gece sessiz ve karanlık yine herşey uyumuş
Gel gitme kalmasın gözüm yollarda
Gözlerinden içti gönlüm neşeyi
Gurbet içimde bir ok her şey bana yabancı (Buruk Acı)
İncecikten bir kar yağar tozar elif elif diye
İzmir'in kavakları (Segah Türkü)
Kapat gözlerini kimse görmesin (Bak yeşil yeşil)
Köprüler yaptırdım gelip geçmeye (Karam) (Segah Türkü)
Kuş olup uçsam sevgilimin diyarına
Leylâ bir özge candır kara gözlü ceylândır
Olmaz ilaç sine-i sad pâreme
Ölürsem yazıktır sana kanmadan
Ruhunda ölen nağmede sevda sesi var mı
Sana da yaptırayım Naciyem fildişi tarak
Seni her dem anıyorum
Tûtî-i mu'cize-gûyem ne desem lâf değil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz.