Baharı okşuyor ellerim

Baharı okşuyor ellerim
Baharı okşuyor ellerim

Baharı okşuyor ellerim
Meltemlerde burcu burcu sevgi
Sularda hülyâlar boncuk boncuk mercan gibi
Yıldızlar suya düşerken pul pul
Akşamı yudum yudum içiyorum
Şu var ki gönlümde sensizliğe
Benzer bir hâl hicrân gibi
Çılgınca sevmek istiyorum benim olsan diyorum

Beste: Emin Ongan
Güfte: Hilmi Soykut
Makam: Segah
Usûl: Semai
İcra: Tülin Yakarçelik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.