Suzidil Makamı Şarkılar


Suzidil Taksim

Suzidil Saz Eserleri

Suzidil Saz Semaisi

Suzidil Şarkılar

Beni ey gonca-fem bülbül sıfat nâlân eden sensin
Bilmedik yâri ki bizden bu kadar gâfil imiş
Cânâ gâm-ı aşkınla perişan gezer oldum
Ceyhun arayan dide-i giryanımı görsün
Ey gonca açıl zevkini sür fasl-ı bahârın
Gül olsam sızsam imbiklerinden
Her bir bakışında neş’e buldum
Ne ol perî gibi bir dilrübâ görülmüşdür
Sûz-i dîlimden yandı ciğerim, sen gelmedin hâlâ
Unutamıyorum, unutamıyorum gecem yok artık gündüzüm yok
Yüz yıl o güzel gözlere baksam yine kanmam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.