Muhayyerkürdi Makamı Şarkılar

Muhayyerkürdi Taksim - Talat Er

Muhayyerkürdi Saz Eserleri

Muhayyer Kürdi Peşrev (Asdik Ağa)
Muhayyerkürdi saz Semaisi (Reşat Aysu)
Muhayyerkürdi Saz Semaisi (Sadi Işılay)

Muhayyerkürdi Şarkılar

Akşam olunca yârelerim sızlar
Akşam yine gölgen, yine gölgen, yine akşam
Ankara Rüzgarı
Artık yeşerecek bir dalım yok
Aşkınla yana yana kül olsa da ocağım
Ayrılık var çıkan falda
Bakışı çağırır beni uzaktan
Bir garip yolcuyum hayat yolunda
Bir gülü sevdim bir seni sevdim
Bir gün acı bir rüzgâr esiverecek birden
Bir kızıl goncaya benzer dudağın
Bir sabah istiyorum gözyaşlarımı silsin
Bir yerde ümit biter solar lâleler güller (Ayrılmalıyız artık)
Boş çerçeve
Burası Agora meyhanesi
Çökertme
Damarımda Kanımsın
Dost Bildiklerim
Duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini
Dil sû iden ol âfet-i tâb-ı nazarımdır
Düşen bir yaprak görürsen beni hatırla demiştin
Düşen sarı yapraklara
Elbet bir gün buluşacağız
Elveda gençliğim elveda ey hatıralar
Evlerinin önü handır (Muhayyerkürdi Türkü)
Gece kirpikli kadın aşkıma siyah bakma
Gönlüm özledikçe görürdüm hele
Gönül âşık oldu sana
Gümüş gerdanlık
Hani o bırakıp giderken seni (Veda Busesi)
Hayat bazen tatlıdır sevenler kanatlıdır
İçin için yanıyor yanıyor bu gönlüm
Kadehinde zehir olsa
Kalbimi kıra kıra (Senden bana ne kaldı bir hatıradan başka)
Kapın her çalındıkça o mudur diyeceksin
Mâzide kalsa da bütün hâtıra
Mevsimler yas tutup güller ağlasın
Nazlı bir çiçek gibi
Ne çıkar bahtımızda ayrılık varsa yarın
Ne olursun güzelim sevsen beni
Neyleyim neyleyim ben böyle yâri (Muhayyerkürdi Türkü)
O beni bir bahâr akşamı terkedip gitti
Rüzgâr söylüyor şimdi o yerlerde bizim eski şarkımızı
Sakın bir söz söyleme yüzüme bakma sakın (İntizar)
Seni sensiz yaşadım seni içtim her gece
Sen Nisansın daha ben Sarı Eylül
Sevenler hep ağlarmış (Eylül akşamlarında)
Sevgi deli gönülden gönüle bir akıştır
Sitemler örüyor kaderin ağı
Söz verirsin severek bekletirsin üzerek
Tekrar bana dönsen yine beni sevsen
Unutulmaz adınla dudakta kal sevgilim
Unutulmuş ne varsa sevgiden geri kalan
Uyan ey gözlerim gafletten uyan - Muhayyerkürdi İlahi
Var mı hâcet söyleyim ey gül-tenim
Viran olan kalbimde sevgilimi özlerim
Yalnızım bu diyârda senden çok uzaktayım
Yalnız kalan rûhumun acısı çok derindir (Sarmaşık Gülleri)
Yaşamak zevki verir rûhuma sonsuz kederim
Yıllar sonra rasladım çocukluk sevgilime
Yine bahar oldu coştu yüreğim
Yüce dağdan esen yelden (Gül Dudaklım)

Harici Linkler

Muhayyerkürdi Makamı Seyri

18 yorum:

  1. teşekkürler çok güzel

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. çook güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. emeği geçenlere teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Fikret Rahmi GÜVENER15 Eylül 2017 00:02

    Bir Zeki MÜREN bestesi olan "Yaşamak Zevki Verir Rûhuma Sonsuz Kederim) şarkısını ekler misiniz lütfen?Şimdiden çok teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  6. "Düşen sarı yapraklara" şarkısını ekleyebilir misiniz. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Çok seviyorum muhayyer kürdi ve rast şarkılar

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık. Çok değerli bir çalışma ve çok yararlanıyoruz. Katkıda bulunmak adına; Yusuf Nalkesen'in "Bir Gün Acı Bir Rüzgar Esiverecek Birden" (Yolculuğum) adlı eserine blogumuzda yer verebilir miyiz? Peşinen teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. "Neyleyim neyleyim ben böyle yari" Hüseyni'dir,dikkatinizden kaçmış sanırım. Emekleriniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. "Viran olan kalbimde sevgilimi özlerim". Ali Erköse'nin bu güzel eserini de blogumuza kazandırabilir miyiz? Peşinen teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar, Yıldırım GÜRSES ait "Yıllar sonra rastladım çocukluk sevgilime" eserini de listenize ekleyebilirmisiniz,
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Merhabalar, bestekar Mehmet ILGIN ait "Başkadır ilk sevgi ilk göz ağrısı"adlı eseri de listenize ekleyebilirmisiniz,
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Merhabalar. Sözleri Erzurumlu Emrah'a, bestesi Sâdettin Kaynak'a aid olan ''Yine bahar oldu, coştu yüreğim'' eserini de ekleyebilir misiniz, iyi çalışmalar...

    YanıtlaSil
  14. Merhaba, Sadettin KAYNAK a ait "Gönlüm özledikçe görürdüm hele" eserini de ekleyebilirmisiniz, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  15. rica etsem şükran ay kalbimi kıra kıra da listeye eklense

    YanıtlaSil
  16. Merhaba. Sanırım "Bir gülü sevdim" isimli eser de Muhayyerkürdi makamında.

    YanıtlaSil
  17. Orhan Gencebay'ın - Bir Teselli Ver - eseri muhayyerkürdi makamı için güzel bir örnektir.

    YanıtlaSil
  18. Katkılarınizdan dolayı çok teşekkür

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.