Muhayyerkürdi Makamı Şarkılar


Muhayyerkürdi Taksim

Muhayyerkürdi Saz Eserleri

Muhayyer Kürdi Peşrev (Asdik Ağa)
Muhayyerkürdi saz Semaisi (Reşat Aysu)
Muhayyerkürdi Saz Semaisi (Sadi Işılay)

Muhayyerkürdi Şarkılar

Akşam olunca yârelerim sızlar
Akşam yine gölgen, yine gölgen, yine akşam
Ankara Rüzgarı
Artık yeşerecek bir dalım yok
Aşkınla yana yana kül olsa da ocağım
Ayrılık var çıkan falda
Bakışı çağırır beni uzaktan
Bir garip yolcuyum hayat yolunda
Bir kızıl goncaya benzer dudağın
Boş çerçeve
Burası Agora meyhanesi
Damarımda Kanımsın
Duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini
Elbet bir gün buluşacağız
Evlerinin önü handır (Muhayyerkürdi Türkü)
Gece kirpikli kadın aşkıma siyah bakma
Gönül âşık oldu sana
Gümüş gerdanlık
Hani o bırakıp giderken seni (Veda Busesi)
Hayat bazen tatlıdır sevenler kanatlıdır
İçin için yanıyor yanıyor bu gönlüm
Kadehinde zehir olsa
Kapın her çalındıkça o mudur diyeceksin
Mevsimler yas tutup güller ağlasın
Nazlı bir çiçek gibi
Ne çıkar bahtımızda ayrılık varsa yarın
Ne olursun güzelim sevsen beni
Neyleyim neyleyim ben böyle yâri (Muhayyerkürdi Türkü)
O beni bir bahâr akşamı terkedip gitti
Rüzgâr söylüyor şimdi o yerlerde bizim eski şarkımızı
Sakın bir söz söyleme yüzüme bakma sakın (İntizar)
Sevgi deli gönülden gönüle bir akıştır
Söz verirsin severek bekletirsin üzerek
Tekrar bana dönsen yine beni sevsen
Unutulmaz adınla dudakta kal sevgilim
Unutulmuş ne varsa sevgiden geri kalan
Var mı hâcet söyleyim ey gül-tenim
Yalnız kalan rûhumun acısı çok derindir (Sarmaşık Gülleri)
Yüce dağdan esen yelden (Gül Dudaklım)