Akşam olunca yarelerim sızlar

Akşam olunca yarelerim sızlar
Akşam olunca yârelerim sızlar

Akşam olunca yârelerim sızlar
Derdim çoktur değmeyin bana kızlar
Bu aşkıma şahit olsun yıldızlar
Yeter Allah'ım çektiğim âh yeter
Bu ayrılık bana ölümden beter

İstemem artık bana göre yâr yok
Kimi sevdi isem derdi benden çok
Anladım ki bu sevdanın sonu yok
Yeter Allah'ım çektiğim âh yeter
Bu ayrılık bana ölümden beter

Beste: Nazif Girgin
Güfte: ?
Makam: Muhayyerkürdi
Usûl: Curcuna
Form: Şarkı
Seslendiren: Müzeyyen Senar

2 yorum:

  1. Ne güzel eser,,,
    Bu ayrılık bana ölümden beter

    YanıtlaSil
  2. Severek hissederek yıllardır okuyup dinlediğim bir eser

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.