Dilkeşhaveran Makamı Şarkılar

Dilkeşhaveran Taksim
Dilkeşhaveran Eserler

Dilkeşhaveran Saz Semaisi (Arapzâde)
Açıldı Bahçede Güller
Aşkının tahtını gönlüme kurdum
Bağ-ı hüsnünde gönül bülbülü nâle-hân olur
Bir kanatlanmış alevsin ruhumda her gün benim
Gez dolaş ağyar ile ben ağlarım sen durma gül
Karanlık Ufuktan Güneş Doğmadı
Nedir ol cünbüş-i reftâr o nezâket o gülüş
Nice doyunca görem sen gibi nâzik bedeni
Öldüğüm gün ardımdan kara yas bağlamayın
Sana dildâdedir cânım efendim
Yadında mıdır gizli emellerle yanardık

Harici Linkler

Dilkeşhaveran Makamı Seyri

1 yorum:

  1. siteniz mükemmel dahada genişleyeceğini umuyorum
    uğraşınızdan dolayı sizi tebrik eder teşekkür
    ederim.tenoreko@my.com

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.