Kürdi Makamı Şarkılar


Kürdi Taksim

Kürdi Saz Eserleri

Kürdi Saz Semaisi (Kamuran Yarkın)
Kürdi saz semaisi (Refik Fersan)

Kürdi Eserler

Baharı bekleyen kumrular gibi
Ben her Eylül o parkta o çamların altında (Nar tanem)
Bu yürek yangını geçer sanma
Bülbülüm altın kafeste öter aheste aheste
Dudağımda izin hâlâ dururken
Dudaklarında arzu kollarında yanlız ben
Edremit'in gelini
Gülü susuz seni aşksız bırakmam
Güz Gülleri
Hatıram olsun
İlkbahara bekle beni demiştin (Okyanus)
Leylâ (Halil Karaduman)
Nasıl geçer sensiz bu yaz
Onun olmaya hakkım yok (Tanrım)
Payton geldi meyhaneye dayandı
Seni andım bu gece kulakların çınlasın
Seven ne yapmaz
Susadım gülüşüne hasretim gelişine
Şu karşıki dağda kar var duman yok
Tanrım bu sonbahar vurgunu
Türkiyem
Üzüldüğün şeye bak
Yaktım resmini
Yere düştü alamadım fesimi

Harici Linkler

Kürdi Makamı Seyri

12 yorum:

  1. Büyük hizmet çok teşekkürler ve saygılar.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel.
    Bu makam benim ruhuma hitap ediyor.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. tango şarkıların notalarını istiyoruz özellikle Ahmet Kadri Rizeli nin teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. TSK ederim kim yaptıysa

    YanıtlaSil
  6. Sen benim eskimeyen dostumsun. Selami Şahin'in KÜRD-İ makamında bestesi. İlave edebilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  7. Dudağımda İzin Hala dururken
    "kürdi" TRTrep. No: 13380
    Kayıt edebilir misiniz!

    YanıtlaSil
  8. Böyle Ayrılık Olmaz isimli güzel parça da sanırım kürdi makamı.

    YanıtlaSil
  9. Kulakların Çınlasın isimi parça Kürdi sanırım.

    YanıtlaSil
  10. Baharı Bekleyen Kumrular Gibi adlı parçayı da ekeyebilirisiniz. Kürdi parça

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.