İlkbahara bekle beni demiştin (Okyanus)

İlkbahara bekle beni demiştin (Okyanus)
İlkbahara bekle beni demiştin (Okyanus)
İlkbahara bekle beni demiştin
Hiç mi orda kış baharı bulmuyor
Düşlerin mi yoksa sen mi değiştin
Ayrılıktan aşka sıra gelmiyor

Okyanus mu iki şehrin arası
Kaç saatlik yol ki şunun şurası
O verdiğin ümitlerin süresi
Her nedense bitmek nedir bilmiyor

Gün kavuştu, ikindiye vakit dar
Bir öpüşten, dokunuştan ne çıkar
Güzelliğin aşkım kadar âşikâr
Mâzeretin bu gerçeği silmiyor

Okyanus mu iki şehrin arası
Kaç saatlik yol ki şunun şurası
O verdiğin ümitlerin süresi
Her nedense bitmek nedir bilmiyor.

Bestekâr: Talât Er
Güftekâr: Nâdide Gülpınar
Makâm: Kürdî
Usûl: Düyek
Form: Şarkı
Seslendiren: Ayfer Er

2 yorum:

  1. Yillar once yoldayim. Bursa ya girmeye az kalmış.Radyoyu actim bi muzik yayini var. Ilk sarki benim olsun diye gecti icimden o an. Ve Okyanus calmaya basladi.Ilk defa duydum o an ve sandim ki bize yazilmis bu sözler. Oyle bi yagmur yagiyordu ki disarda gok agladi ben agladim. Ne silecekler yetisti camlara. Ne de mendiller bana..Yuce rabbim sevmeyi bilen yurekleri agir sevdalardan korusun diliyorum. Ilknur Aksakal Beker

    YanıtlaSil
  2. Beni benden alıp hasretin girdabına bırakan șarkıdır bu. Emeği Geçen sanatçılarımızı kutluyorum.

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.