Şehnaz Makamı Şarkılar


Şehnaz Saz Semaisi

Şehnaz Saz Eserleri

Şehnaz Longa
Şehnaz Saz Semaisi (Kemençeci Nikolaki)
Şehnaz Zeybek

Şehnaz Şarkılar

Beni âteşlere salan o kapkara siyâh gözler
Bir dilberi sevdim ki güzeller güzelidir
Bir nev-civana dil müptelâdır
Dîdem yüzüne nâzır, nâzır yüzüne dîdem
Ey dilber-i işvebaz nedir bu sendeki naz
Feryâd ki feryâdıma imdâd edecek yok
Fırsat bulsam yâre varsam
Gönül durmaz su gibi çağlar
Sana ey cânımın cânı efendim kırıldım, küstüm, incindim, gücendim
Vardım ki yurdundan ayağ göçürmüş

3 yorum:

  1. "Gönül Durmaz Su Gibi Çağlar" şarkısını eklerseniz sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Resul

      Gönül durmaz su gibi çağlar adlı Şehnaz eser bloga eklendi, öneriniz için çok teşekkür ederiz.

      Sil
  2. Fikret Rahmi GÜVENER9 Eylül 2017 22:51

    Resul olarak yazdığım isteği yerine getirdiğiniz için müteşekkirim...

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.