Tahir Makamı Şarkılar

Tahir Makamı

Tahir Saz Eserleri

Tahir Peşrev (Neyzen Salih Dede)

Tahir Şarkılar

Beligrat (Belgrad) kâl'ası dilber aman Zemlin ovası
Ben giderken ekinleri gök idi
Ben sana mecbur olmuşum gel yavrucağım
Bülbüle kurdum tuzağı bahtıma kuzgun gelir
Develer katar katar yayladan iner
Deve yüksek atamadım urganı (Tahir Türkü)
Dizlerine kapansam kana kana ağlasam
Gönül vermişken el çektim güzelden
Gül ağacı gönlüm dolu binbir acı
Sarı Zeybek şu dağlara yaslanır

Harici Linkler

Tahir Makamı Seyri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.