Ben giderken ekinleri gök idi

Ben giderken ekinleri gök idi
Ben giderken ekinleri gök idi

Ben giderken ekinleri gök idi
Görünmüyor ninemgilin söğüdü
Aman Elifim canım Elifim kuzum Elifim
Ben gelirim Elifim ağlama karaları bağlama
Ben gelirim ağlama vay Elifim

Ekinleri harman edip savurdu
Ocağında kavurmayı kavurdu
Aman Elifim canım Elifim kuzum Elifim
Ben gelirim Elifim ağlama karaları bağlama
Ben gelirim ağlama vay Elifim

Beste: Nuri Halil Poyraz
Güfte: ?
Makam: Tahir
Usûl: Sofyan
İcra: Elif Güreşçi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.