Acemkürdi Makamı Şarkılar


Acemkürdi Fasıl

Acemkürdi Saz Eserleri

Acemkürdi Peşrev (Muallim İsmail Hakkı Bey)
Acemkürdi Saz Semaisi (Cevdet Çağla)
Acemkürdi Saz Semaisi (Muallim İsmail Hakkı Bey)

Acemkürdi Şarkılar

Altın tasta gül kuruttum aman alim
Artık gelecek sanma sakın geçti o günler
Aşkın ile gündüz gece giryânım efendim
Aşkın kanununu yazsam yeniden
Bak yine geçti bahar gül neylesin neylesin
Bari felek ben yuzune soyleyim
Bir sevda geldi başıma
Bir vefasız yare düştüm hiç beni yâd etmiyor
Fikrimin İnce Gülü Gönlümün Şen Bülbülü
Firkat-i yâr beni yaktı dem-â-dem âh ü zâr oldum
İntizâr-ı makdeminle reh-güzârın gözlerim
Leyl olur ki hüzn içinde her hefes bir ah olur
Rüzgar Uyumuş Ay Dalıyor Her Taraf Issız
Söyleyin nerde o göz nûru gönül sevgisi yâr
Zehretme hayatı bana cânânım

4 yorum:

  1. sanata ve kültürümüze verdiğiniz bu hizmetden dolayı teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. musikimizin ölmez eserlerine vasıtanızla ulaşmak negüzel,teşekkürler. tuğrul kibar

    YanıtlaSil
  4. siteyi hazırlayanların eline sağlık. çok güzel her makamdan örnek şarkılar olması çok iyi.

    acemkürdi makamı zaten ayrı güzellikte.

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz.