Bir sevda geldi başıma

Bir sevda geldi başıma
Bir sevda geldi başıma

Bir sevda geldi başıma
Felek su kattı aşıma
Uyku girmiyor gözüme ah
Unuttun beni zalim unuttun beni zalim

Gülüşün ince kıvrak şensin
Bir selam vermeden geçersin
Bilsen beni ne çok üzersin
Seviyorum seviyorum seviyorum seni zalim

Bir gün ümit veriyorsun
Sonra gülüp kaçıyorsun
Sen beni öldürüyorsun ah
Unuttun beni zalim unuttun beni zalim

Gülüşün ince kıvrak şensin
Bir selam vermeden geçersin
Bilsen beni ne çok üzersin
Seviyorum seviyorum seviyorum seni zalim

Beste: Arif Sâmi Toker
Güfte: Arif Sâmi Toker
Makam: Acem Kürdî
Usûl: Düyek
Seslendiren: Arif Sâmi Toker

1 yorum:

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.