Sultaniyegah Makamı Şarkılar

Sultaniyegah Taksim

Sultaniyegah Saz Eserleri

Sultaniyegah Medhal (Kemal Emin Bara)
Sultanıyegah peşrev (Refik Fersan)
Sultaniyegah Saz Semaisi (Kanuni Hacı Arif Bey)
Sultanıyegah Saz Semaisi (Nedim Ağa)
Sultaniyegah Sirto

Sultaniyegah Şarkılar

Akşam yine mahzun yine sevdâlı boğazda
Al sazını sen sevdiceğim şen hevesinle
Andıkça geçen günleri hasretle derinden
Aşıkları inandırır yalan sözlerle kandırır
Aşkın beni yıllarca helâk etti efendim
Aşkın karanlık yolunda kaç yıldır yalnız kaldım
Ay gökte hayâle hisse kaynak
Biz Çamlıca'nın üç gülüyüz
Biz Heybeli'de her gece mehtâba çıkardık
Bu gülzârın yine bir nevbahârı
Bu hülyalar diyarında gizli bir zevk düğünü var
Cân-ü dilimiz lûtf-i (Keremkâr Şehenşâh) ile mâ'mûr
Dilberim terk-i sebâta her zaman âmâdedir
Güller açmış bülbül olmuş bî-karar
Hâbîde olan tâlî-i nâ-sâzım uyandı
Hayat gençlik boyunca bir aşkın rüyasıdır
Hayli demler ızdırab-ı aşkını çekmiş iken
Kaçıncı fasl-ı bahar bu solar gider emelim
Nihân ettim seni sinemde Ey.! meh-pâre cânımsın
Saçının telleri göğsünde perîşân yaraşır
Sen şarkı soylediğin zaman
Sevildim sanma, coşup aldanma
Şâd eyledü cân-ü dilimi rûhi revânım
Yaradan öyle yaratmış ki güzellikte seni

Harici Linkler

Sultanıyegah Makamı Seyri

2 yorum:

  1. Değerli site sahibi; bestekâr Mustafa Sunar'ın "Aşkın karanlık yolunda, kaç yıldır yalnız kaldım" adlı eserini eklerseniz çok mutlu olurum. Uğur GÖRGÜLÜ

    YanıtlaSil
  2. sizi can-ı gönülden tebrik ediyorum,şahane bir blog.

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.