Ağlasam faydası yok gülsem gülemiyorum

Ağlasam faydası yok gülsem gülemiyorum
Ağlasam faydası yok gülsem gülemiyorum

Ağlasam faydası yok gülsem gülemiyorum
İnan Eskisi Kadar Seni Sevemiyorum
Gurbete Yolcuyum Dönemem artık Sana

Elemlerle Doluyum, Kederler Senden Gelir
Aşkımı Yitirmişim, Seni Sevemiyorum
Gurbete Yolcuyum Dönemem artık Sana

Ümitlerimi Kırdın Hayallerimi Yıktın
Bana Geri Dönsen De, Seni Sevemiyorum
Gurbete Yolcuyum Dönemem artık Sana

Beste: Arif ami Toker
Güfte: Sevim Toker
Makam: Acemkürdi
Usûl: Düyek
Form: Şarkı
İcra: Vedat Kaptan Yurdakul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.