Deve yüksek atamadım urganı

Deve yüksek atamadım urganı
Deve yüksek atamadım urganı

Deve yüksek atamadım urganı
Elifim ağlama karaları bağlama
Benim için ağlama nazlı da Rûzî Hanım
Yuvarlan da gel

Susadıkça ver ağzıma ayranı
Elif'lerin ince ince sana geldim gizlice
Saramadım bir gece nazlı da Rûzî Hanım
Yuvarlan da gel

Üşüdükçe çek üstüne yorganı
Elif'lerin ay gibi ellerin var kâr gibi
Bazı gönlü var gibi nazlı da Rûzî Hanım
Yuvarlan da gel

Yöre: İstanbul
Makam: Tahir
Usûl: Sofyan
İcra: Filiz Şatıroğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.