Dünyaya geldim gülmek için

Dünyaya geldim gülmek için
Dünyaya geldim gülmek için

Dünyaya geldim gülmek için
Ben ağlıyorm hep senin için
Yetmez mi artık çektiklerim
Şu iki günlük ömrüm için

Al canımı Allah kurtulayım
O zâlimin o hainin elinden

Merhamet yok mu sende biraz
Bir defa olsun bana mektup yaz
Çekdiğim mihnet canıma yetdi
Bir defa olsun bana mektup yaz

Al canımı Allah kurtulayım
O zalimin o hainin elinden

Beste: Kemanî Serkis Efendi
Güfte: ?
Makam: egah
Usûl: Aksak
Form: Kanto
İcra: Nurhan Damcıoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.