Kınalı keklik idim kanadımı kırdılar

Kınalı keklik idim kanadımı kırdılar
Kınalı keklik idim kanadımı kırdılar

Kınalı keklik idim kanadımı kırdılar
Acımadılar bana genç yaşımda vurdular
Anam anam anam anam derdimi kime yanam
Anam anam anam anam söyle nasıl dayanam

İnsafsız zalim avcı sen de bir gün yanarsın
Haber verin yarime gelsin yaramı sarsın
Anam anam anam anam derdimi kime yanam
Anam anam anam anam söyle nasıl dayanam

Kaldım ıssız çöllerde yalnızım bu ellerde
Ne dolmaz çilem varmış çok dolaştım dillerde
Anam anam anam anam derdimi kime yanam
Anam anam anam anam söyle nasıl dayanam

Beste: Zeki Müren
Güfte: Zeki Müren
Makam: Saba
Usûl: Düyek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.