Bülbülüm altın kafeste

Bülbülüm altın kafeste
Bülbülüm altın kafeste öter aheste aheste
Bülbülüm altın kafeste
Öter aheste aheste
Ötme bülbül yârim hasta
Ah neyleyim şu gönlüme
Hasret kaldım sevdiğime

Ben sana dayanamam yârim
Ben sana aldanamam
Ben sana aldanamam yârim
Ben sana dayanamam

Bülbülleri hâr ağlatır
Âşıkları yâr ağlatır
Ben feleğe neylemişim
Beni her bahar ağlatır

Ben sana dayanamam yârim
Ben sana aldanamam
Ben sana aldanamam yârim
Ben sana dayanamam

Yöre: Rumeli
Kaynak kişi: Ali Şevket Öndesev
Derleyen ve notaya alan: Muzaffer Sarısözen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.