Dudaklarında arzu kollarında yalnız ben

Dudaklarında arzu kollarında yalnız ben
 Dudaklarında arzu kollarında yanlız ben
Sana bakan bir çift göz ben olayım sevgilim

Gününe gecene eş gözünde yaş yine ben
Sana aşık yalnız ben ben olayım sevgilim

Bütün ömür boyunca kalbinde sevgilin ben
Benliğinde yalnız ben ben olayım sevgilim

Gününe gecene eş gözünde yaş yine ben
Sana aşık yalnız ben ben olayım sevgilim.

Beste: Sâdettin Öktenay
Güfte: Sevim Yücealp
Makam: Kürdi
Usûl: Nim Sofyan
İcra: Müzeyyen Yıldızdoğan

2 yorum:

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.