Ben her Eylül o parkta Nartanem

Ben her Eylül o parkta Nartanem
Ben her Eylül o parkta Nartanem
Ben Her Eylül O Parkta O Çamların Altında
Ne hayaller kurarım, sanki varsın yanımda
Nar tanem, bir tanem, sanki varsın yanımda

O günleri, yılları hasretle anıyorum
Seni kaybettiğime, nar tanem,bir tanem
Pişmanım yanıyorum

Bilmedik kıymetini o mutlu günlerin biz
Heder ettik her şeyi,her şeyi biz kendimiz
Nar tanem, bir tanem, her şeyi biz kendimiz

O günleri, yılları hasretle anıyorum
Seni kaybettiğime, nar tanem,bir tanem
Pişmanım yanıyorum

Çok yazık olmadı mı ayrılmamız bak bize
Hiç dönüş yok, yok artık kavuşmak ikimize
Nar tanem, bir tanem, kavuşmak ikimize

O günleri, yılları hasretle anıyorum
Seni kaybettiğime, nar tanem,bir tanem
Pişmanım yanıyorum.

Beste:Yusuf Nalkesen
Güfte: Yusuf Nalkesen
Makam: Kürdi
Usûl: Yürük Semai
İcra: Nazlı Kanaat

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.