Seni sensiz yaşadım seni içtim her gece

Seni sensiz yaşadım seni içtim her gece 
Seni sensiz yaşadım seni içtim her gece

Seni sensiz yaşadım seni içtim her gece
Seni sensiz yaşadım seni içtim her gece
Şu ömrüm tükenseydi bitmeseydi o gece
Ellerin ellerimde gözlerin gözlerimde
Şu ömrüm tükenseydi bitmeseydi o gece

Alın yazım yazım böyleymiş bahtım saçımdan kara
Kadeh kırık gönül boş sensiz günüm kapkara
Yıllar geçse aradan unutma beni ara
Şu ömrüm tükenseydi bitmeseydi o gece

Beste: Selahattin Altınbaş
Güfte: Aslan Tunçata
Makam: Muhayyerkürdi
Usûl: Düyek
Form: Fantezi
İcra: Selahattin Altınbaş

1 yorum:

  1. Harika bir yorum ve muhteşem sözler tüm emek verenleri kalpten kutluyorum.

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.