Onun olmaya hakkım yok (Tanrım)

Onun olmaya hakkım yok (Tanrım)
Onun olmaya hakkım yok (Tanrım)
Onun olmaya hakkım yok
Sevda yolum taşla dolu
Onsuz olmama imkân yok
Yok mu bunun orta yolu Tanrı'm

Bir yaşadım bin ödedim
Bitmiyor sevdâ nöbetim
Hem yanımda hem hasretim
Yok mu bunun orta yolu Tanrı'm

Ya söküp al yüreğimi Tanrı'm Tanrı'm
Ya bana yaz sevdiğimi Tanrı'm Tanrı'm

Sevdim sevildim suç oldu
Sevgisiz hayât düş oldu
Hem geç oldu hem güç oldu
Yok mu bunun orta yolu Tanrı'm

Bir yaşadım bin ödedim
Bitmiyor sevdâ nöbetim
Hem yanımda hem hasretim
Yok mu bunun orta yolu Tanrı'm

Ya söküp al yüreğimi Tanrı'm Tanrı'm
Ya bana yaz sevdiğimi Tanrı'm Tanrı'm

Beste : Zekâi Tunca
Güfte : Zekâi Tunca
Makâm : Kûrdî
Usûl : Düyek
Seslendiren: Zekâi Tunca

Amatör Sesler 
Adem Sağır



Alpaslan Öğüt

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.