Yaktım resmini

Yaktım resmini
 
Mutluluğu benden çalan, düşlerime konuk olan,
Cüzdanımda saklı kalan, yaktım o son resmini de.

Senden kalan son acıydı, gülüşleri yalancıydı,
Zaten bana yabancıydı.! Yaktım o son resmini de..

Bazen hasret dokuduğum, bakıp-bakıp dert bulduğum,
Ara sıra dokunduğum, yaktım o son resmini de..

Senden kalan son acıydı, gülüşleri yalancıydı,
Zaten bana yabancıydı.! Yaktım o son resmini de.

Makam: Kürdî
Beste: Ferhan Hayrettin Çamsoy
Güfte: Hakkı Yalçın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.