Gönlüm özledikçe görürdüm hele

Gönlüm özledikçe görürdüm hele
Gönlüm özledikçe görürdüm hele

Gönlüm özledikçe görürdüm hele
Gönlüm özledikçe görürdüm hele
Lâcivert kanatlı kumru olsaydım
Seni kıskanırdım rûyâda bile
Âhû gözlerinde uyku olsaydım

Sanma ki sevgilim solar biterdim
Belki murâdıma böyle yeterdim
Gonca leblerinde yanar tüterdim
Güllerden süzülen koku olsaydım

Duyabilmek için inceden ince
Bütün benliğimi sana verince
Dalarım aşkına böyle derince
Gönlünde yaşayan duygu olsaydım

Beste: Sadettin Kaynak
Güfte: Vecdi Bingöl
Makam: Muhayyer kürdi
Usûl: Düyek
Form: Şarkı
İcra: Vedat Çetinkaya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.