Yalnız seni sevdim seni yaşadım

Yalnız seni sevdim seni yaşadım
Yalnız seni sevdim seni yaşadım

Yalnız seni sevdim seni yaşadım

Yalnız seni sevdim, seni sevdim, seni yaşadım
Derdinle inledim, seninle şadım
Sensin benim kalbimdeki muradım
Anılsın sevgilim adınla adım

Ömrümün doyulmaz demidir şimdi
Sevda bir ıstırapmış, çeken bu gönül oldu
Ümidimi süsleyen dikenli bir gül oldu
Nağmelerin ruhumda şakıyan bülbül oldu
Bahtımın en değerli mesut demidir şimdi

Beste: Sadettin Kaynak
Güfte: Vecdi Bingöl
Makam: Nihavend
Usûl: Semai - Düyek
Form: şarkı
İcra: Elif Güreşçi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.