Gece kirpikli kadın


Gece kirpikli kadın aşkıma siyah bakma
Gece kirpikli kadın aşkıma siyah bakma
Gece kirpikli kadın aşkıma siyah bakma

Gece kirpikli kadın aşkıma siyah bakma
Zaten yakanlar yakmış bir alev de sen yakma
Beyaz papatyalar tak at o siyah gülleri
Sensiz nefes alamam beni bana bırakma
Zaten yakanlar yakmış bir alev de sen yakma

Beste: Zeki Müren
Güfte: Zeki Müren
Makam: Muhayyer kürdî
Usûl: Düyek
Form: Şarkı
Seslendiren: Ayşen Birgör
Not: Eserin notası notaarsivleri.com dan alınmıştır.

2 yorum:

  1. Zeki Müren'in son şarkısı, gece kirpikli kadın, aşkıma siyah bakma

    YanıtlaSil
  2. Sayın Yönetici;
    "Gece kirpikli kadın" isimli şarkının notasını sitenizden aldım; teşekkür ederim.
    Bu şarkının bir başka notası da bende vardı. Amacım elimde bulunan notada gözüme takılan küçük birkaç farkı incelemek idi.
    Sizin yayınladığınız notadaki o noktaları elimde bulunan notayla karşılaştırdım. Sorun halloldu.
    Fakat başka ve bundan daha büyük ve önemli bir sorun ortaya çıktı:
    Bu şarkı kimin bestesidir ?
    Sizin yayınladığınız notada yazılı olduğu gibi İlyas Atik mi,
    yoksa benim elimde bulunan notadaki gibi Zeki Müren mi ?
    Aydınlatabilir misiniz?
    Saygılarımla.
    Atillâ Kosova
    Karşıyaka-İzmir

    Not: Elimde bulunan notayı "sarkilarnotalar@mynet.com" adresinize gönderdim.

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir.