Damarımda Kanımsın

Damarımda Kanımsın
Sen uzaklarda değil damarımda kanımsın

Sen uzaklarda değil damarımda kanımsın
Ben sensiz yaşayamam hayatımsın canımsın
Sen uzaklarda değil damarımda kanımsın
Ben sensız yaşayamam hayatımsın canımsın

İste kölen olayım istersen öldür beni
Baskasını seversen (bil ki) inan yaşatmam seni

Birazcık seviyorsan sözlerime darılma
Seni kıskanıyorum beni yanından ayırma
Seni çok seviyorum beni yanından ayırma

İste kölen olayım istersen öldür benı
Başkasını seversen (bil ki) inan yaşatmam seni

Bilmeden kırdım seni bilerek asla olmaz
Ne olur affet beni hatasız insan olmaz

İste kölen olayım istersen öldür beni
Başkasını seversen inan yaşatmam seni

Beste: Sinan Subaşı
Güfte: Sinan Subaşı
Makam: Muhayyer Kürdi
Usûl: Düyek
Form: Fantezi
Seslendiren: Belkıs Özener

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.