Bir gülü sevdim bir seni sevdim

Bir gülü sevdim bir seni sevdim
Bir gülü sevdim bir seni sevdim

Bu son buluşmamız bu son görüşmemiz
Kim bilir bir daha karşılaşmayız
Belki de bir daha görüşemeyiz
Ayrılmalıyız, ayrılmalıyız

Bir gülü sevdim bir seni sevdim
Bir mevsimlikmiş senle aşkımız
Gel etme desem, kal gitme desem
Hiç faydası yok ayrılmalıyız

Benim gözlerim yaşlı senin yüreğin yaslı
Bu aşkta bir umut kalmadı yazık
Seni bir başkası bekliyor artık
Ayrılmalıyız, ayrılmalıyız

Bir gülü sevdim bir seni sevdim
Bir mevsimlikmiş senle aşkımız
Gel etme desem, kal gitme desem
Hiç faydası yok ayrılmalıyız

Beste: Coşkun Sabah
Güfte: Ahmet Selçuk İlkan
Makam: Muhayyerkürdi
Usûl: Sofyan
İcra: Coşkun Sabah

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.