Gümüş gerdanlık

Gümüş gerdanlık
Gümüş gerdanlık
Sevdiğimi aldıar
Kanadımı kırdılar
Bir ceylan gibi beni
Can evimden vurdular

İçimde bir acı var
Yanıyor ılık ılık
Ondan bana hatıra
Kaldı gümüş gerdanlık

Bu sevginin ardından
Yemin ettim kin tuttum
Bakmayın gözlerime
Sevmesini unuttum

İçimde bir acı var
Yanıyor ılık ılık
Ondan bana hatıra
Kaldı gümüş gerdanlık

Beste: Metin Bükey
Güfte: Hikmet Munir Ebcioglu
Makam: Muhayyerkürdi
Usul: Semai
Form:Fantezi
Seslendiren: Nigar Uluerer

Nota için Sayın Mehmet Özer Beyefendiye teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.