Bir sabah istiyorum gözyaşlarımı silsin

Bir sabah istiyorum gözyaşlarımı silsin
Bir sabah istiyorum gözyaşlarımı silsin
Bir sabah istiyorum gözyaşlarımı silsin
Bir akşam istiyorum bana sabırlar versin
Bir gece istiyorum sırlarımı o bilsin
Yalnız benim olacak bir deva istiyorum

Rüzgârlar istiyorum sevgilimle söyleşen
Yağmurlar istiyorum gözyaşıma karışan
Bir seven istiyorum Mecnun ile yarışan
Yalnız benim olacak sevgili istiyorum

Bir peri istiyorum rüyalarıma girsin
Bir melek istiyorum yaralarımı sarsın
Tanrıdan diliyorum günahlarımı silsin
Yalnız benim olacak bir dua istiyorum

Beste: Ziya Taşkent
Güfte: Bekir Mutlu
Makam: Muhayyer Kürdi
Usûl: Sofyan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.