Agora Meyhanesi

Burası Agora Meyhanesi
Agora Meyhanesi
Burası Agora meyhanesi
Burda yaşar aşkların
En divânesi en şahânesi

Bu gece benim gecem
Bu gece benim gecem
Cama vuran her damlada
Seni hatırlıyorum
Ve sana susuzluğumu

Bu aksam ümitlerimi
Meze yapıp içiyorum
İçiyor içiyorum

Bu gece benim gecem
Bu gece benim gecem
Cama vuran her damlada
Seni hatırlıyorum
Ve sana susuzluğumu

Beste: İsmet Nedim Saatçi
Güfte: Onur Şenli
Makam: Muhayyer Kürdî
Usûl: Sofyan
Seslendiren: Nesrin Sipahi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.