Neyleyim neyleyim ben böyle yâri

Neyleyim neyleyim ben böyle yâri
Neyleyim neyleyim ben böyle yâri

Neyleyim neyleyim ben böyle yâri
Ne ağlayabildim ne gülebildim
Gurbet ellerinde âh çeke çeke
Ne boyuma göre yâr bulabildim
Ne huyuma göre yâr bulabildim

Yanarım yanarım boşa yanarım
Verseler sevdiğimi güler oynarım

Elimi atmadık daller mi kaldı
Başıma gelmedik hâller mi kaldı
Gerek aleyhime gerek lehime
Beni söz etmeyen diller mi kaldı

Yanarım yanarım boşa yanarım
Verseler sevdiğimi güler oynarım

Beste: Ahmet Gazi Ayhan
Güfte: ?
Makâm: Muhâyyer kürdî
Usûl: Düyek
Seslendiren: Mualla Gökçay

2 yorum:

  1. Güzel şarkı.
    Ahmet Gazi Ayhan'ın branşı THM değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Ahmet Gazi Ayhan Türk halk müziği sanatçısıdır. nette bu konuyla igili araştırma yapmadım ama mantık yürütme olarak şunu söyleyebilirim ki, bir THM sanaçısı TSM bestesi de yapabilir. Zaten eser türkü formuna çok yakın bence.

      Sil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.