O beni bir bahâr akşamı terkedip gitti

O beni bir bahâr akşamı terkedip gitti
O beni bir bahâr akşamı terkedip gitti

O beni bir bahâr akşamı terkedip gitti
Ne o geri geldi ne bu ömür bitti
Nerdesin, nerdesin yeşil gözlü meleğim
Nerdesin nerdesin şirin sözlü bebeğim

Ne olur bir bahâr akşamı sen bana dönsen
Yine benim olsan, yine beni sevsen
Gel bana,dön bana yeşil gözlü meleğim
Gel bana dön bana şirin sözlü bebeğim

Beste: Şekip Ayhan Özışık
Güfte: Şekip Ayhan Özışık
Makâm: Muhâyyerkûrdî
Usûl: Düyek
Form: Şarkı
Seslendiren: Emel Sayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.