Gönül âşık oldu sana

Gönül âşık oldu sana
Gönül âşık oldu sana

Gönül âşık oldu sana
Gezer durur yana yana
Uzak olsan da sen bana
Bana benden de yakınsın

Bekliyorum, bekliyorum
Sevgilim kaç senedir
Bekliyorum, bekliyorum
Sevgilim bekliyorum

Gece olur düşümdesin
Bu sevdâlı başımdasın
Neye baksam karşımdasın
Bana benden de yakınsın

Bekliyorum, bekliyorum
Sevgilim kaç senedir
Bekliyorum, bekliyorum
Sevgilim bekliyorum

Beste: Akın Özkan
Güfte: Mehmet Erbulan
Makâm : Muhâyyer kürdî
Usûl: Düyek
Form: Şarkı
Seslendiren: Asuman Aslım

1 yorum:

  1. Yıllardır zevkle dinlediğim,gerek makamı,gerek düet yapısı,gerekse sözleri itibariyle çok etkileyici bir şarkı.Bugün TRT Name'de dinleyice bu düşüncemi paylaşmak istedim.

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.