Sen Nisansın daha ben Sarı Eylül

Sen Nisansın daha ben Sarı Eylül
Sen Nisansın daha ben Sarı Eylül

Sen Nisansın daha ben Sarı Eylül
Sen Nisansın daha ben Sarı Eylül
Sen goncasın açan ben kuruyan gül
Sen alev alevsin ben savrulan kül
Saçıma ak düştü yüzüme yıllar
Bahar sende kalsın bende acılar

Gidenler dönmez hiç beni bekleme
Kalmasın hâtıram resim isteme
Elvedâ diyorsun sakın gel deme
Saçıma ak düştü yüzüme yıllar
Bahar sende kalsın bende acılar

Beste: Kutlu Payaslı
Güfte: Dr. Bekir Mutlu
Makam: Muhayyerkürdi
Usûl: Semai - Curcuna
Form: Şarkı
İcra: Kutlu Payaslı

Amatör Sesler
Kartal Bicer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.