Duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini

Duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini
Duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini
Duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini

Duydum ki unutmuşsun gözlerimin rengini
Yazık olmuş o gözlerden sana akan yaşlara
Bir zamanlar sevginle ateşlenen başımı
Dizlerinin yerine dayasaydım taşlara

Hani bendim yedi renk hani tende can idim
Hani gündüz hâyalin geceler rüyan idim
Demek ki senin için aşk değil yalan idim
Acırım heder olan o en güzel yıllara

Beste: Selâhattin Altınbaş
Güfte: Turgut Yarkent
Makam: Muhayyerkürdi
Usûl: Semai
Seslendiren:Emel Sayın

1 yorum:

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.