Allı yemeni

Alli Yemeni
Alli yemeni

Alli yemeni
 (Hey hey hey hey)
Yemenimin uçları
Çıkamam yokuşları (âh)
O yâre selâm edin
Yedi dağın kuşları

Âh allı yemeni pullu yemeni
Bir bahçeden bir bahçeye salla yemeni
Âh severler seni

(Hey hey hey hey)
Ben gülü deste bağladım
Desteye beste bağladım
Dün gece yâr hânesinde
O söyledi ben ağladım
Ben söyledim yâr ağladı

Âh allı yemeni pullu yemeni
Bir bahçeden bir bahçeye salla yemeni
Âh severler seni

(Hey hey hey hey)
Yemenimin yeşili
Ben kaybettim eşimi (amân)
Yemenim sende dursun
Sil gözünün yaşını

Âh allı yemeni pullu yemeni
Bir bahçeden bir bahçeye salla yemeni
Âh severler seni

Âh allı yemeni pullu yemeni
Bir bahçeden bir bahçeye salla yemeni
Âh severler seni

Makâm: Segâh
Usûl: Curcuna
Form: Türkü
İcra: Özlem Uluğaşkun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.