Bülbül taşta ne gezer

Bülbül taşta ne gezer
Bülbül taşta ne gezer
Bülbül taşta ne gezer

Bülbül taşta ne gezer
Kalem kaşta ne gezer
Yâri güzel olanın balam
Aklı fikri başta ne gezer

Kalenin burcunda taş ben olaydım
Ela göz üstünde kaş ben olaydım
Yalınız gezene eş ben olaydım
Kara göz üstüne kaş ben olaydım

Kaleden kaleye şahin uçurdum
Âh ile vah ile ömrü geçirdim
Yârime şekerledim şerbet içirdim
Âh ile vâh ile ömrü geçirdim

Bülbül taşta ne gezer
Kalem kaşta ne gezer
Yâri güzel olanın balam
Aklı fikri başta ne gezer

Segah Türkü
Usûl: Nim Sofyan
Seslendiren: Özlem Uluğaşkun

1 yorum:

  1. Bu Sarki ancak bu kadar güzel okunur, Özlem Hanimin söyledigi tüm Sarkilari/Türküleri nerede dinleyebilirim bilen varsa buraya lütfen yazsin.

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.