Ne'm alacak felek benim

Ne'm alacak felek benim
Ne'm alacak felek benim

Bir okkacık balım mı var
Bir dönümlük bağım mı var
Bir derdime bin dert dolan
Ne'm alacak felek benim

Bir giyimlik çal mı verdi
Bir tutacak dal mı verdi
Tükenmeyen mal mı verdi
Ne'm alacak felek benim

Ne değirmen ne taşım var
Ne devletli bir başım var
Ne de bir tek kardeşim var
Ne'm alacak felek benim

Yandım yandım kar mı verdi
Ekşi tatlı nar mı verdi
Sarılacak yâr mı verdi
Ne'm alacak felek benim

Beste: Cemil Demirsipahi
Güfte: Hasan Turan
Makam: Segah
Usûl: ofyan
Form: Türkü formunda yapılmış bir beste
İcra: Zeki Müren

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.