Bir rüzgârdır gelir geçer sanmıştım

Bir rüzgârdır gelir geçer sanmıştım
Bir rüzgârdır gelir geçer sanmıştımBir rüzgârdır gelir geçer sanmıştım
Meğer başımda esen kasırgaymış sevgilim
Gönül oyunudur bunun izi kalmaz demiştim
Meğer içimde yanan bir volkanmış sevgilim

Bir gün gelir unutursun demiştin sevgilim
Hicrânını uyutursun demiştin sevgilim
Unutmadım, unutmadım
Aşka hasret, sana hasret bekliyorum sevgilim

Gönül oyunudur bunun izi kalmaz demiştim
Meğer içimde yanan bir volkanmış sevgilim

Beste: Sâdettin Kaynak
Güfte: Ercüment Er
Makâm : Segâh
Usûl : Düyek - Semai
Seslendiren: Nesrin Sipahi

4 yorum:

  1. Sadettin Kaynak, hayatım boyunca beni etkileyen en sevdiğim bestekar.

    YanıtlaSil
  2. Bu müthiş eserin maalesef videosu kaldırılmış. Umarım bir an önce yenilenir.

    YanıtlaSil
  3. Brahmsın ninnisi kadar başarılı beste noktalara hayat vermiş.

    YanıtlaSil
  4. Az önce TRT Müzik kanalında bu güfte nin Ercüment Er takma adıyla Nazım Hikmet tarafından yazıldığını öğrendim.

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.