Hasret bulutlarım bir bir ağlıyor

Hasret bulutlarım bir bir ağlıyor
Hasret bulutlarım bir bir ağlıyor

Hasret bulutlarım bir bir ağlıyor
Gözlerim bu gece sana misafir
Sanma ki ellerle gönül eğliyor
Özlemim bu gece sana misafir

Kal desen kalırım senin yanında
Gel desen gelirim senin yanına
Öl desen ölürüm senin uğruna
Hayatım bu gece sana misafir

İstemem yanında sabah olmasın
Bahtım gönlüm gibi siyah olmasın
Öptüm diye seni günah olmasın
Hasretim bu gece sana misafir

Kal desen kalırım senin yanında
Gel desen gelirim senin yanına
Öl desen ölürüm senin uğruna
Hayatım bu gece sana misafir

Beste: Handan Metin
Güfte: Abidin Kırkoç
Makam: Nihavend
Usûl: Sofyan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.