Ben sana gönül vereli bak ne hâl oldum

Ben sana gönül vereli bak ne hâl oldum
Ben sana gönül vereli bak ne hâl oldum

Ben sana gönül vereli bak ne hâl oldum
Açılmış gonca gül iken sararıp soldum
Bir güzele gönül verip aşkına yandım

Ah efendim bu hâlimi kime söyleyim
Dünyâ bana haram oldu sensiz neyleyim

Cürmün nedir gülmüyorum güldürmez felek güldürmez
Bir aşka düştüm efendim tahammül gerek
Kalmadı sabra kararım Mevla'dan dilek

Beste: Çorlu'lu Âşık
Güfte: ?
Makam: Hicazkar
Usûl: Curcuna
Form: Şarkı
İcra: Recep Birgit

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.