Bilmem bu gönülle ben nasıl yaşayacağım

Bilmem bu gönülle ben nasıl yaşayacağım
Bilmem bu gönülle ben nasıl yaşayacağım
Bilmem bu gönülle ben nasıl yaşayacağım
Bilmem bu gönülle ben nasıl yaşayacağım
O daha genç yaşında benimse geçti çağım
Kurtulmak mümkün olsa, bırakıp kaçacağım
Fakat ne yazık artık elinde oyuncağım

Onun zoru sürür beni gittiği yola
Ben giderim sağıma o çeker beni sola
Arkasından bakarım gözlerim dola dola
Ey gençlik arkadaşım sana uğurlar ola

Beste: Münir Nûrettin Selçuk
Güfte: Necdet Atılgan
Makam: Nihavend
Usûl: Aksak

1 yorum:

  1. Videodaki icra Hüzzam makamında olup aynı Güftenin Osman Nihât Akın tarafından bestesidir. Değiştirirseniz, sevinirim.

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.