Tanımadığınız İnsanların Cep Telefonlarına Reklam Mesajları Göndermek Ahlaksızlıktır.
1 MAYIS 2015'TEN İTİBAREN DE SUÇTUR
http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/bilim-teknik/263721/izinsiz_reklam_mesajlari_1_Mayis_ta_bitiyor.html

Kimseye etmem şikayet ağlarım ben halime


Kimseye etmem şikayet ağlarım ben halime
Kimseye etmem şikayet ağlarım ben halime

Kimseye etmem şikayet ağlarım ben halime
Titrerim mücrim gibi baktıkça istikbâlime
Perde-i zûlmet çekilmiş,korkarım ikbâlime
Titrerim mücrim gibi baktıkça istikbâlime

Beste: Kemanî Serkis Efendi
Güfte: ?
Makam:Nihavend
Usûl: Curcuna
Seslendiren: Ufuk Caba

Kimseye etmem şikayet ağlarım ben halime adlı şiirin hikayesi

1 yorum:

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz.