Gönlümle oturdum da hüzünlendim o yerde

Gönlümle oturdum da hüzünlendim o yerde 
Gönlümle oturdum da hüzünlendim o yerde
Gönlümle oturdum da hüzünlendim o yerde
Sen nerdesin ey sevgili yaz günleri nerde
Dağlar ağarırken konuşurduk tepelerde
Sen nerde o fecrin ağaran dağları nerde
Sen nerdesin ey sevgili yaz günleri nerde

Akşam güneş artık deniz ufkunda silindi
Hülya gibi yalnız gezinenler koya indi
Ben kaldım uzaklarda günün sesleri dindi
Gönlümle hayalat gibi ben kaldım o yerde
Sen nerdesin ey sevgili yaz günleri nerde


Beste: Şekip Memduh Bey
Güfte: Yahyâ Kemâl Beyatlı
Makam: Nihavend
Usûl: Sofyan
Form: Şarkı
İcra: Zeki Müren

1 yorum:

  1. Emeğinize teşekkür ederim.Bir zamanlar radyo programlarında sıkça okunan bir eserdi..Nota ve tanıtımı güzel..Sevgiler..Ufuk

    YanıtlaSil

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.