Aman avcı vurma beni

Aman avcı vurma beni
Aman avcı vurma beni
Ben bu dağın aybalam maralıyam
Maralıyam hem yaralı
Avcı vurmuş aybalam yaralıyam

Bir taş attım çaya düştü
Çaydan bir çift aybalam suna uçtu
Menim gönlüm sana düştü
Senin gönlün aybalam kime düştü

Bu dağlarda ceyran gezer
Tırnakları aybalam taşlar ezer
Ben o yara neylemişem
O yar benden aybalam kenar gezer

Yöre: Iğdır
Kaynak kişi: Hamit Dönmez - Tevfik Türkel
Derleyen ve notaya alan: Muzaffer Sarısözen
Seslendiren: Cavit Tebrizli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizi geliştirebilmemiz için YORUMUNUZ önemlidir. Sitede olmasını arzu ettiğiniz eserleri ilgili makamın olduğu sayfaya yazarsanız eklemeye çalışırız. Yorum yazarken lütfen Türkçe kullanımı konusunda hassas olunuz. Çalışmayan videoların altına not yazarsanız düzeltebiliriz. Sitemizi beğendiyseniz lütfen Facebook, Twitter gibi ortamlarda paylaşınız.